Thursday, November 10, 2011

Fw: AJUTOR !Vă scrie Eugenia din mun. Chişinău, am 52 ani, văduvă. La moment nu activez pentru că sunt invalid de gr. II (fără termen), după o intervenţie chirurgicală la coloana vertebrală în 2003 cu diagnoza: stare după operaţie:

 

Sent: Thursday, November 10, 2011 10:18 AM
 

 
 
Vă scrie Eugenia din mun. Chişinău, am 52 ani, văduvă. La moment nu activez pentru că sunt invalid de gr. II (fără termen),  după o intervenţie chirurgicală la coloana vertebrală în 2003 cu diagnoza: stare după operaţie:
-         Mieloradiculopatie lombară cu dereglări de statică şi mers, 
-         Spondilolisteză L4-L5 cu deformarea canalului medular şi a sacului tecal la acest nivel (din 09.09.2011 tomografie prin RM - vertebrală).
Din buletinul radiologic din 08.09.2011:
-         stare după discectomie L4-L5,
-         Retrolisteză severă (1,3- 1,6 cm ) a corpului L4 cu avansare în flexie gr.III-IV,
-         Scleroza plăcilor suhondrale,
-         Hernia inelului fibros L5.   
În afară de cele scrise mai sus am în anamneză şi alte diagnoze, cum ar fi:
-         Hipertensiune arterială gr. II înalt,
-         Pielonefrită bilaterală cronică,
-         Histerectomie subtotală fără anexe (operată în iulie 2011 şi tratementul prescris de medic nu l-am urmat nici pînă astăzi neavînd posibilitate),
-         Ulcer gastric-duodenal (după folosirea multor preparate medicamentoase),
-         Pancreatită şi colecistită cronică,
-         Bronşită cu componenţi asmatici,
-         Diabet zaharat tip II compensat,
-         Tromboflebita venelor profunde,
-         Hepatita postvirală B,
-         Migrenă cotidiană plus encefalopatie mixtă plus tensiune intracraniană,
-         Consecinţe ale traumelor cranio-cerebrale (8 traume la cap),
-         Parodintită severă dentară cu dezlipirea gingiilor (din cauza diabetului zaharat),
-         Spondiloză avansată anterior a corpului vertebrelor thX-thXI-th-XII, şi de care am nevoie de 6 implanturi  urgent, care costă 300€ fiecare implant, deoarece am rămas cu puţini dinţi în gură, practic nu pot să mănînc.
Acuz dureri permanente în regiunea lombară cu iradiere în ambele membre inferioare, dereglări de sensibilitate în ambele gambe, crampe musculare şi spazme în regiunea membrelor superioare şi inferioare, incontinenţă de urină, slăbiciune în picioare, greutate în ele cu scăpătarea lor, edeme. Dureri în regiunea cervicală lombo-sacrală cu sindrom radicular pronunţat şi instabilitate la acest nivel. După această operaţie la coloană am nevoie de permanent de multe preparate ce conţin Hondroitin şi Glucozamin, care sunt foarte scumpe, dar şi de alte preparate de care am nevoie la duceri mari insuportabile pe care le am zilnic, mai ales noaptea. Mereu am nevoie de bani pentru a-mi cumpăra toate cele necesare.
Ca invalid m-i se dau puţine preparate compensate dar şi acestea anul acesta nu le-am primit de la policlinică din cauza restricţiilor de finanţe, iar eu avînd o pensie mică nu fac faţă cheltuielilor: alimente, facturile, medicamentele. Medicii mi-au prescris o dietă dar care nu o pot urma din cauza neajunsurilor. Sunt în dificultate mare, nu pot să-mi apăr singură drepturile civile şi sociale, nu îmi pot îmbunătăţi calitatea vieţii şi a sănătăţii mele. 
Locuiesc modest, neavînd electrocasnice: maşină de splălat, plită electrică, frigider, cuptor cu microunde, cît şi altele de care este nevoie.  În grija mea este acum şi pe mama mea care are 80 ani şi este şi ea bolnavă şi are pensie mică Eu am împrumutat bani şi l-am înmormîntat pe fratele meu şi pe tată-l meu. Acum am datoarii mari – 47 mii lei, care sau acumulat de cînd sunt invalid însă nu am cum să înapoiez aceşti bani. 
La sfîrşitul lunii octombrie (acum anul curent) am fost inundată de vecinii de mais sus. Apartamentul a fost a fost într-o stare deplorabilă şi am împrumutat bani pentru a face reparaţie (a încleia linoleumul şi tapetele la loc) şi iarăşi am intrat în datorii.
Vă rog foarte mult să mă ajutaţi financiar cu cît este posibil pentru a procura toate cele necesare pentru tratament medicamentos / chirurgical şi a achita datoriile.
Pînă acum m-am adresat la foarte multe asociaţii şi fundaţii dar nimeni nu m-a ajutat.
Am suferit foarte mult în viaţă dar niciodată nu m-am dat bătută şi nici acum nu cedez, sunt o persoană luptătoare dar am nevoie de ajutor ca să înving cît de cît toate greutăţile ce mă apasă.
 
Sunt în aşteptare şi în speranţa cît mai curînd a primi un răspuns de la dvs.
 
Vă doresc sănătate, succes şi să aveţi un viitor plin de realizări frumoase.
Dumnezeu să vă binecuvînteze şi să vă însoţească.
 
Tel.dom.(+373 22) 49-74-66
 
Vă mulţumesc mult.
Cu respect Eugenia
 
La cerere anexez copiile:
  1. adeverinta de invalid
  2. recomandările date de profesorul neurolog Zapuhlîh G. din 25.08.2011
  3. concluzia CMC nr. 103 din 09.06.2011
  4. recomnandările date de neurolog de pe 02.02.2011
  5. 2 recete date de reumatologul de pe 17.08.2011 (nu sunt doar acestea)
  6. îndreptare de la medicul ginecolog la cabinetul de proceduri pentru tratament
IVA-Travel, study and experience the World in the most funny way by Internship or Volunteer program at International Volunteer Academy www.volunteeracademy.blogspot.com is dedicated to enhancing the lives of the people (happy people–happy world).
Begun in 1998 the International Volunteer Academy is a branch of an incredibly fast-growing international movement, which began in Moldova and now boasts all over the world. Please help this group grow by spreading the word! So, why not "pay it forward" and tell 3 (or more) people how wonderful volunteeracademy.blogspot.com  is!  You tell your friends, your family, your neighbors, your co-workers...and they tell theirs, and so on ...well, you get the idea!
And please feel free to look through our videos, follow us on Twitter, or even 'like' us on Facebook : http://www.facebook.com/volunteercheaptravel
• Youtube (video channel): http://www.youtube.com/irffmd  
• Twitter: http://twitter.com/irffmd
Post a Comment