Monday, June 13, 2016

Ma nuumesc Cristina Zghibarta si am 16 ani .Dumnezeu a dat asa ca am nascut o fetita ce are deja 2 luni jumate.Am sta cu ea in spital pentru ca asuferit de hepatita reactiva a avut de 2 ori pneumonie icter neonatal si timomegalie.Eu inca imi fac studiile la Liceul Seral numarul 1 din sectorul Telecenru strada Korolenco1.Vine toamna si trebuie sa revin la studii iar feita nu am unde o tine cu mine aici pentru ca liceul nu dispune de camin.Daca pleaca la tara la mama atunci mamica nu va putea lucre si ramine fara sursa de venit.Am nevoie de ajutor. czghibarta@mail.ruTopics in Prayer 24/7 Church / Post On The Prayer Wall

Ma nuumesc Cristina
Zghibarta si am 16 ani .Dumnezeu a dat asa ca am nascut o fetita ce are deja 2
luni jumate.Am sta cu ea in spital pentru ca asuferit de hepatita reactiva a
avut de 2 ori pneumonie icter neonatal si timomegalie.Eu inca imi fac studiile
la Liceul Seral numarul 1 din sectorul Telecenru strada Korolenco1.Vine toamna
si trebuie sa revin la studii iar feita nu am unde o tine cu mine aici pentru
ca liceul nu dispune de camin.Daca pleaca la tara la mama atunci mamica nu va
putea lucre si ramine fara sursa de venit.Am nevoie de ajutor.  
czghibarta@mail.ruTopics in Prayer 24/7 Church / Post On The Prayer Wall
Post a Comment